Kategorie

Napsali o nás

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
rychlost žádná zbytečná komunikace cena

2018-10-8

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
Bleskový obchod,výborná komunikace

2018-10-7

Ověřený zákazník
4.504.504.504.504.50
Dopravně dostupný kamenný obchod s výhodným cenami.

2018-10-7

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
výhoda

2018-10-5

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
rychlost

2018-10-9

Nejrychlejšího a nejednoduššího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v záručním servisu.


V případě poruchy Vašeho spotřebiče v záruční době se obraťte na záruční servis výrobce https://www.miele.cz/domacnost/prijem-oprav-296.htm.


Reklamaci také můžete osobně předat na naší prodejně, kde s Vámi bude sepsán reklamační list nebo ji můžete zaslat na tutéž adresu poštou nebo přepravní službou. Před zasláním doporučujeme se o tomto kroku s námi dohodnout emailem elektrometal@elektrometal.cz .

Adresa naší prodejny :
Elektrometal servis sro
Horovo náměstí 1
18000 Praha 8 - Libeň


Mějte na paměti, že řešení reklamace přes prodejce je bohužel zdlouhavější. Proto většinou vyřešení reklamace trvá mnohem déle, než když se obrátíte přímo na záruční servis.

S pozáručním servisem se obraťte na nejbližšího servisního technika miele (viz. odkaz výše) nebo pokud jste z Prahy přímo na naši prodejnu tel.: 284 829 075-6.

Co dělat, když je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a informujte nás.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce (uplatnit reklamaci na skryté poškození – učinit zápis o škodě) a následně naši společnost.

Česká pošta: oznamte osobně do 2 dnů na pobočce pošty.
PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 606-9.
Gebrüder Weiss: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 224 726 222.

Zboží bylo dodáno nekompletní

Kontaktujte nás prosím na emailu . Připojte číslo objednávky nebo faktury a popis co schází (v některých případech je vyžadováno i výrobní číslo zboží).
elektrometal@elektrometal.cz

Jak postupovat při řešení reklamace se servisem

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně nebo poštou.

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit doklad prokazující koupi zboží (faktura/prodejka – stačí i kopie), případně záruční list, popis závady a vaše kontaktní údaje.

Pozor na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

Lhůta pro vyřízení reklamace a odstoupení

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
Pozor v případě, že nejste spotřebitel (nákup na IČ), není ze strany prodejce poskytována součinnost při řešení reklamací. V případě závady, doporučujeme firmám se obracet přímo na záruční servis.

V případě odstoupení Vám peníze pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na naší prodejně (dle dohody) a to nejpozději do 14ti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, kontaktujte nás na emailu elektrometal@elektrometal.cz .