Kategorie

DOPRAVA VŠECH SPOTŘEBIČŮ PO CELÉ ČESKÉ REPUBLICE JE ZDARMA.

Doprava je zajišťována v případě spotřebičů menších rozměrů prostřednictvím České pošty nebo služby PPL, v případě objemnějšího zboží s vyšší váhou je doprava zajišťována přepravní službou Toptrans (zboží společně s potvrzeným záručním listem, daňovým dokladem Vám dopraví za první uzamykatelné dveře do 24 hodin od odeslání). V případě doručení po Praze zajišťujeme rozvoz spotřebičů vlastní dopravou.

Zapojení Vašeho spotřebiče na území Prahy je při volbě dopravy "po Praze" také ZDARMA.

V PŘÍPADĚ OBJEDNÁVKY PŘÍSLUŠENSTVÍ JE DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 2.000,- Kč.

Při nákupu příslušenství za částku nižší než 2.000,- Kč jsou ceny dopravy následovné:

Česká pošta (dobírka max. 29.990 kč) - 160,-Kč s DPH (výhodou je možnost vyzvednutí zásilky na poště pokud Vás nezastihne pošťák doma, nevýhodou pak delší doba doručení většinou 2-3 dny) Pokud je zásilku nutné rozdělit na více balíků, tak je účtován každý zvlášť.

PPL (max. 20 kg a malé rozměry) - 160,-Kč s DPH (doporučujeme zasílat si zboží do místa, kde budete přes den k zastižení - domů, do práce - rychlé a spolehlivé, zboží je doručeno do 24 hodin od odeslání).

Doprava po Praze - 160,- Kč s DPH (Rozvoz po Praze zajišťujeme vlastní dopravou od 8 do 16 hodin. Pracovní den předem mezi 15 - 17 v Pá mezi 15-16 hod je možno upřesnit přesnější čas rozvozu na rozmezí 2 hodin.  Večerní rozvoz po Praze je možný po předchozí domluvě ve středu mezi 16 - 22 hodinou. Zboží dopravujeme až do bytu.)

Upozorňujeme, že jste povinní zásilku - zejména její obal zkontrolovat při jejím předání řidičem.

Dále ať při osobnim odběru či dodánim přepravou, vždy doporučujem zboží ohleduplně rozbalit a ihned překontrolovat. Též doporučujeme v případě mechanického poškození uchovat obaly.

V případě, že zásilka je mechanicky nebo jinak poškozena a máte pochybnosti o bezvadnosti zboží, doporučujeme takovou věc nepřebírat a vypsat s řidičem reklamační protokol. Ten má řidič vždy u sebe a Vy obdržíte jeho kopii. V takovém případě nás kontaktujte na tel. 284 829 075.

Upozorňujeme, že pokud potvrdíte převzetí na přepravní list bez výhrad, má se za to, že zásilka byla předána v pořádku a bez výhrad. Případné reklamace po převzetí zboží týkající se zjevného poškození zboží přepravou nebudou akceptovány.